17 April 2009

Tantalizing Teal FOTD

Did a quick look to sorta match my teal tube top underneath my white jacket :) I felt that I was leaving the house too plain.. haha

It was starting to get dark and I was sitting in the backseat putting this on! OMG, I had to do my liquid eyeliner in the dark :X So my blending is kind've off too but whateverrr. I still like it :P

Ignore my hair. My bangs get really oily by the end of the night :(



Here's a blurry closeup. lol


Trying to smile.. didn't work too well xD


Looks a little silvery/grayish huh? I think my cam settings are whack lol should change that next time eh?

Deuceeee! Wanna know what I used? ASK :)

<333 Lindah

6 comments:

  1. hey gurl! cute look! haha its ok if ur hair is oily in the flick.. ur still super duper fly! =P you need to have a followers thing up!

    -jeSMakeup

    ReplyDelete
  2. That's a nice teal look :) I love ittt :D I need to wear more colors.

    St. Germain will be perfect for your skintone. It will bring out your skintone.

    I got Money Honey for dazzleglass

    ReplyDelete
  3. owww super cute look!!! ps just a few more days and im done finalls! ahh swatches here we come lollll yesss i wna knw what u used ;) xooxoxo

    ReplyDelete
  4. Wow the teal is sizzling!!! :D

    ReplyDelete
  5. OMG u live in texas!! im going there for a vacay in june! lol its for my moms reunion with her hs friends haha

    yahh theres soo little nyx stuff here in Toronto soo i had to splurge on the lot sale haha i havent tried all the lippies yet but the ones i did were sooo nice and creamy :)

    i knwww i cant wait til after exams! so many posts i wna do loll good luck on ur exams too girl!

    xoxo, bev

    ReplyDelete
  6. teal looks great on you and wow u did this in the dark while sitting in the backseat?!?! that is talent woman!!

    great look and nicely blended!!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by my little corner of the web!